När man har hittat en skatt

fredag 16 mars 2012


Till min stora lycka så fann jag även denna knoppbräda av äldre slag inne i boden, den satt på
översta planet fast spikad i en av takstommarna. Och hur jag fick ner den..hrmmff.. ja det är en annan historia. Phu!


Den fick också komma upp i sovrummet, perfekt att hänga lite vackra foton, halsband, kläder osv.
Det som är skatter för en själv.

God Morgon Fredag

Idag mår jag mycket bättre, inga galna smärtor och kramper än så länge.
Fy så otäckt det var!

Fredag och jag måste försöka ta tag i allt plugg jag ligger efter i efter dom här dagarna,
men det ska nog gå bra. Sen, sen är det äntligen helg. Oh vad jag ska njuta, njuta av ledig tid, av barnen, av att kanske, kanske vi håller på att bli friska.

Igår kväll såg jag för första gången i mitt liv Norrsken, hade velat se mycket mer med det försvann ganska snabbt. Dock hann jag få en bild på det hela, dock väldigt dålig men det syns ett grönaktigt sken.
Lite magiskt sådär när det spelar på himmelen, tydligen har det något att göra med dessa solstormar som
pågår just nu.

Follow Me on Pinterest

Join the conversation!

  1. Så fint du har det!
    Hade också velat se norrskenet, aldrig gjort!

    SvaraRadera
  2. Sådana där skatter är underbara att hitta. En riktig lycka! :)

    Skönt att du mår bättre, hoppas att det fortsätter så.

    Jag önskar dig en härlig fredag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Så skönt att du känner dig bättre =) hoppas det får fortsätta så.
    Så härligt med norrsken,måste varit lite magiskt nästan.
    Sen har jag en fråga...vad är det för typsnitt/text du använt i headern?
    Har sett flera som har samma och letat som en tok men hittar den inte.
    Önskar dig en skön fredag =)

    Kramar Thess

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga fynd du gjort. Och va skönt att ni mår bättre allihop! Ha en skön fredag!

    SvaraRadera
  5. Fint du gjort! Norrsken måste vara magiskt....måste uppleva det någon gång i livet! Skönt att du verkar må bättre och ha nu en fin helg!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  6. Usch då vilka hemskheter du åkte på då, så skönt att du är uppe på benen igen :)

    Fin knoppbräda du hittat, duktig du är som är ute i bon och letar...Jag vågar knappt gå in där...Löjlig som jag är men med hysterisk spindelfobi jag har :O

    Lycka till med ommöbleringen där hemma! :)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Vad fint!
    Skönt att du mår bättre!
    Kram

    SvaraRadera

Latest Instagrams

© L I V S G L I T T E R. Design by FCD.