När man hittar vackra saker

fredag 16 mars 2012


Allt det här skulle mer än gärna få flytta hem till mig, blir mer och mer
förälskad i nötta och rustika möbler och inredning för var dag som går. Skulle vilja göra om lite
i vardagsrummet samt piffa lite i sovrummet. Nya kuddar och plädar. Mums.

Kollaget har jag gjort på en sida som heter Polyvore om någon
är intresserad av att sno ihop ett eget. Älskar det. Och älskar att få kika på andras kollage och suga i mej inspiration.

Follow Me on Pinterest

Join the conversation!

  1. Ooo, så fint kollage, älskar moodboards av alla dess slag! Ska genast gå in och titta på sidan, jag vill lära mig!
    Ha en mysig helg, kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej! Jättefina saker o jättefin blogg! My god - du är så ung men har redan så bra smak o allt sånt som jag, 35 år, gillar. :)

    Vore extra kul om du skrev vart man kan hitta dessa underbara saker!

    Shit va impad jag är av dig. Superhärlig blogg, verkligen!!
    Mysig helg.

    Anna

    SvaraRadera
  3. Vad du är gulllig som delar med dig av dina kunskaper :)

    SvaraRadera
  4. Underbart härligt kollage vännen. Din header är superfin, behåll den sådär! :) KRam Mary

    SvaraRadera
  5. Oh, vad mycket fint du satt ihop här! Lovely! Kan tänka mig allt! :)


    Kram Tess

    SvaraRadera
  6. Ohlala, Tack för tipset om polyvore! Tänk om man bara kunde göra så i sitt eget vardagsrum? Välja från hela internet och efter några klick - voila!

    SvaraRadera
  7. Fina saker. Skriver under på allt!
    Kram

    SvaraRadera

Latest Instagrams

© L I V S G L I T T E R. Design by FCD.