Snart smäller det

torsdag 12 april 2012


Det ska bli så otroligt roligt att starta upp en ny blogg, en hel och ren bak blogg helt
enkelt. Och jag har nyss fått tjuvkika på designen, den kommer bli så fin och söt
Precis som jag vill ha den.

Att blogga är verkligen något som är så helt fantastiskt, man lär känna många goa människor,
man får så mycket glädje, pepp och framför allt utvecklas man som människa.
Jag utvecklas, i och med att man hela tiden vill lära sig nya saker, prova nya saker.

Är de inte för härligt så säg ;)


Just nu drömmer jag om sommar, värme, uteköket och massor av gemenskap med dom man älskar mest.
Bad & sol, barnen som kan springa av sig allt spring i benen utomhus om dagarna.


Och så ska jag ju baka en hel del också...fniss..
Inte mig emot.

Vill även passa på och säga tack för allt ni skrivit i föregående inlägg, skönt att se att ni är så många som
håller med och känner samma sak. Man måste rensa, när det inte känns bra, när andra tar ens energi. Man ger och ger men får bara sk*t tillbaka. Då måste man våga ta steget. Att bli fri...

All kärlek till er, ni är bäst!


Join the conversation!

  1. Jag ser mycket fram emot din bakblogg, du är så otroligt duktig på att baka!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Spännande det låter! Ser jag fram emot.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag längtar till sommaren efter att ha sett de fina cupcakesen!!

    SvaraRadera
  4. Det ska bli riktigt spännande att se resultatet sen :-)

    SvaraRadera
  5. Ser verkligen fram emot din nya blogg :) Kramar

    SvaraRadera
  6. Gud så gott det där såg ut! KRAM

    SvaraRadera

Latest Instagrams

© L I V S G L I T T E R. Design by FCD.