ATT HA SJUKSTUGA

måndag 10 mars 2014

sovrum, kalklitir, palladio, buffalo, interior
[ PIC FROM MY BEDROOM ]

Har åkt på någon jobbig bacill som jag helst vill ska lämna min kropp
så snabbt som möjligt då det är en hel del saker som måste göras.
Men man får försöka trycka undan det och inte stressa upp sig,
fast det är ju relativt svårt när man heter Louise...fniss...

Blev lite smått rastlös här på eftermiddagen, lite kläder
har gåtts igenom och sorterats, så ikväll kommer det upp
en liten Bloppis här på bloggen, perfekt att sälja iväg sånt man
tröttnat på för att kunna införskaffa lite nytt! Det man själv tröttnat på
brukar oftast andra tycka om, så ni får väl kika
 in sen om ni är intresserade!

Nu ska jag bädda ner mig under himmelsängen igen, dricka te och
ha American Horror Story maraton. Håller tummarna för
att denna bacill är snabbt övergående!

Kärlek till er godingar

Join the conversation!

  1. Vilket fint horn du har över sängen, får jag fråga var du har hittat det?

    SvaraRadera

Latest Instagrams

© L I V S G L I T T E R. Design by FCD.