ATT VISA HUR DET BLEV

tisdag 12 augusti 2014



DIY, sänggavel

diy, sänggavel

diy, sänggavel, love warriors

Överdelen på ett gammalt skåp som ej finns kvar i mina ägor fick agera
sänggavel, synd att spegeln inte finns kvar, men funderar lite på vad man skulle kunna sätta för 
fint i det där hålet, eller om det bara får vara så som det är...

Jag har en liten fundering, upplever att bilderna man laddar upp här
i blogspot får en lite gulare nyans än vad bilden är från början, har provat att spara i png,
snäppet bättre men inte alls så att jag är helt nöjd! Någon mer som upplevt detta
problem? Kanske inte alls har något med blogspot att göra heller, men det är ju märkligt
att bilderna i mapp visar den riktiga nyansen och så fort man laddar upp dem här
så blir det snäppet mer åt gul/grön, dock är det en ytterst liten skillnad men
det stör mig nå så fruktansvärt...fniss...

~ Sänghimmel har jag gjort själv med SMÅ medel,
 guide hittar ni i länken nedan ~


[KÄRLEK TILL ER]
↠♡↞

Join the conversation!

Latest Instagrams

© L I V S G L I T T E R. Design by FCD.