FRIDAY WANTIES

fredag 15 augusti 2014



[ WANTIES ] 
Pure love & Love warriors

Tidigare i år besökte jag butiken Pure Love som
ligger i Örebro, oh my, kärlek var det verkligen!
Den stora lampan samt printen som Hannah 
Lemholt gjort står högt på önskelistan,
väldigt högt...

Fredagskväll, dagen gick i ett nafs, vi hann baka
några ~ Chocolate chip cookies & hälsa på
Vildingarnas mormor en sväng. En timme
är som 10 minuter när man är själv med
två små busfrön...fniss...

Kvällen kommer ägnas åt att försöka skapa en
hörna där vi kan pyssla & sy, råkade fastna på Pinterest 
i morse, farligt för DIY nördar som mig!

[ KÄRLEK TILL ER ]
↠♡↞


Join the conversation!

  1. Också min favorittavla:-)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hallå vilken mysig blogg du har!!!
    Är nygammal bloggare men dig vill jag följa nu när det börjat kli i mina bloggfingrar igen

    //Lena

    SvaraRadera
  3. Härlig inspiration !
    Trevlig helg till dej;)
    Kramis bia

    SvaraRadera

Latest Instagrams

© L I V S G L I T T E R. Design by FCD.