LIVING ROOM & TINE K HOME

torsdag 30 oktober 2014

tine k home, art, art print, print

Lampskärmen som jag vann inne hos Att vara någons fru 
för något år sedan har jag satt upp ovanför det nya bordet jag byggde.
 Det var lite pyssel minst sagt att få upp den då det egentligen är en
 skärm till en lampfot...men de gick, tillslut!

↠♡↞

Min hjärna går verkligen på helvarv just nu, en hel
del att hålla koll på i och med shoppen, svara på mejl, packa
& skicka beställningar, fakturor, nya idéer osv. MEN det är ju 
hur kul som helst!!! Blir lika glad varje gång det
kommer en liten beställning, blir så glad
i hjärtat att det är någon som vill
ha det jag skapat på sin egen
vägg hemma! Otroligt!

Har även trillat in en del designjobb, vilket
också känns jättekul, det börjar liksom kännas lite på
riktigt nu, ett steg emot att få leva & göra det man
älskar & brinner för. Lyckorus!!!

KÄRLEK TILL ER
↠♡↞

Join the conversation!

Latest Instagrams

© L I V S G L I T T E R. Design by FCD.