A LITTLE PIC FROM THE BEDROOM

tisdag 4 november 2014

[ SIDEBOARD DIY ]
Guide hittar ni i menyn
↠♡↞

Ett ganska lätt fixat sängbord bygger man
av två gamla trälådor, staplade på varandra. Dels
finns det plats för böcker och annat man vill ha nära tillhands,
och plats för lite piff uppepå. Är galet förälskad i Love Warriors - Skull Candle
som fick följa med hem efter ett besök för några månader sedan, hos 
finaste butiken Pure Love som finns i Örebro! 

Fotografiet kommer från fotografiska, få fotografer kan fånga mitt
intresse, han, Paolo Roversi, lyckas fullt ut, älskar denna bild.
Betongplattan bakom har jag gjort själv genom att smeta
ut lite betong på en pappskiva & trycka dit min dörr-
matta. Enkelt & dekorativt!

Även armbandet är handgjort, med inspiration från LW,
hade turen att komma över en hel drös med snäckor på
loppis för en billig peng, all heder åt dom som skapar dessa otroligt
vackra armband, det tar sin lilla tid vill jag lova.

KÄRLEK TILL ER
↠♡↞

Join the conversation!

  1. Faktiskt första gången jag tittar in här, så otroligt inspirerande blogg :)

    SvaraRadera

Latest Instagrams

© L I V S G L I T T E R. Design by FCD.