RÅDJURSHORNET

måndag 3 november 2014

art, artprint, cranium, rådjushorn, prints, shop

Hej måndag & välkommen november!
Vi har det fortfarande ganska varmt ute, känns
riktigt skönt faktiskt, när väl kylan & snön kommer
försvinner mycket tid till att leka skogshuggare.
Elda & bära ved så att säga...fniss...

Rådjurshornet är en av mina favoriter bland
designerna jag skapat, & att få se det i ett färdigt resultat 
på ett mobil skinn till min iphone var något alldeles 
extra. Ni som är nyfikna får gärna kika in i min
lilla shop på Society6, där kan man få
några av mina designer upptryckta
på allt från kuddfodral till
sängkläder & skal till
mobilen.

Nu står frukost på schemat, blåbär smoothie med
chiafrön! Önskar er en riktigt fin start på
nya veckan!!!

KÄRLEK TILL ER
↠♡↞


Join the conversation!

  1. Men wow, vad fina grejer du har gjort! Så stilrent och vackert och samtidigt vilsamt för ögat. Och jag gillar också att det är varmt ute fortfarande kan jag meddela! ;) Kram på dig! <3

    SvaraRadera
  2. Underbart fint, så snyggt Iphoneskalet! Du är så himla duktig!;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera

Latest Instagrams

© L I V S G L I T T E R. Design by FCD.