FEATHERS AND WINGS

torsdag 22 januari 2015

feather, quote, diy, drivved, snäckor, shells, shell, interior, bedroom

feather, quote, diy, drivved, snäckor, shells, shell, interior, bedroom

Har länge & väl suktat efter en liten pall/bänk i mindre variant att ha framför sängen,
men dom man hittat har dels varit sjukt dyra & även ganska svåra att få tag på. Så,
ni som känner mig sedan tidigare, vet ju mycket väl att det inte riktigt
stoppar mig...fniss...man får ha lite fantasi när det gäller att få
till saker man vill ha! Så kikade runt lite i gömmorna här på
~lilla laritstorp, hittade två fina brädor som legat ute &
fått den där vackra nyansen av vindpinat trä.

Som ben tog jag ett gammalt kvastskaft & kapade den i 4 delar,
det blev inte världens stabilaste, men det duger gott att ha lite saker att
älska för stunden, ting som är vackert för ögat…

feather, quote, diy, drivved, snäckor, shells, shell, interior, bedroom

Han med stort H, som jag ännu inte nämnt så mycket för er om, deltog också i det lilla
 projektet. Vet inte om vi skrattade mest tillsammans eller mest åt mig,
ni förstår, jag har en förmåga att nästan alltid
krångla till det mesta, men skam den som
ger sig...

~ lovar att visa er resultatet i ett senare
 skede, kärlek till er ~


Join the conversation!

  1. Vilka vackra bilder, ska bli kul att se resultatet. Låter riktigt fint!
    Kram
    Kristin
    http://onlyfemale.se

    SvaraRadera
  2. Kristin: Tack så himla mycket! Visar senare under dagen <3

    SvaraRadera
  3. Vilken fin blogg du har med vackra bilder. Du har en ny följare!

    SvaraRadera

Latest Instagrams

© L I V S G L I T T E R. Design by FCD.