NÄR MAN HAR TUSEN IDÉER

onsdag 21 januari 2015


Sorterat bland penslar, färger & pennor,
miljoner idéer snurrade i natt, som vanligt när
man behöver sömnen som mest. Bara gilla
läget, acceptera att skönhetssömnen
blir lite väl lidande ibland med 
den hjärnan man har...fniss...


Har en förmåga att efter man landat lite,
efter tuffare tider, jobbiga händelser, eller
mitt under pågående sorg eller tragedier,
få miljoner idéer, måste bli bättre på
att få ner allt på papper, du vet, det 
försvinner så lätt, bland allt annat därinne i
huvudet som man skall hålla reda på.


Så i kväll blir det nog en hel del skissande,
i natt ville jag mest bara kliva upp igen, dra på mig
tofflorna, sätta på lite kaffe & riva fram allt,
börja på stört, för det är så det känns när
väl kreativiteten sätter in, snurrar till
i hjärnan...ja den där hjärnan, den är
bra tokig den! 


I hallen på övre plan har jag mitt lilla galleri med fotografier på ena väggen
 & även en liten hörna för inspiration & skissande...

Så vi får väl se vad det blir av dom där
tusen idéerna. 
↠♡↞

Join the conversation!

Latest Instagrams

© L I V S G L I T T E R. Design by FCD.