HURRA FÖR KVINNLIGA FORMER & ZIZZI

fredag 17 april 2015

Zizzi, Jungen, Ludvika, kvinnliga former, plus size

Galet vacker tunika med spets-krage från märket Zizzi, fann den på mitt nya jobb inne
i lilla staden där dom bland annat har en hel del från Zizzi, vilket är ett märke för
kvinnor med former! Stilrent & vackert samtidigt som det är bra kvalité och
bra priser på kläderna. Stor gillas!!!

Zizzi, Jungen, Ludvika, kvinnliga former, plus size

Och såhär ser den ut på, inte världens bästa bild, sjukt svårt att få till bra outfit bilder,
speciellt när även ansiktet är med...fniss...alltså min mun! Den ska vi inte ens prata om,
har ingen styrsel alls på den...haha...så ja, det fick bli en beskärd bild helt enkelt!

FRIDAY EVENING

Har gjort några timmar i klädbutiken idag, känns så himla bra, börjar känna
mig mer trygg och varm i kläderna som man kanske kan säga? Det är mycket att lära
sig och ta in, typ en helt ny värld men samtidigt inte så långt ifrån det jag
annars pysslar med så som inredning, fotografi & konstnärligt skapande.
Färg och form helt enkelt, och idag har jag fått klämt och känt på
typ varje plagg i hela butiken, mycket lärorikt och nyttigt,
för allt blir ju så mycket lättare när man vet vad som
finns och vart det hänger osv!

Just nu är det lugnt och stilla är det här hemma på lilla laritstorp,
 Vildingarna somnade bums och mannen är ute på äventyr ( chaufför ), så lilla fröken
ska faktiskt passa på att pyssla lite extra här hemma när det inte finns
någon som kallar på ens uppmärksamhet!

Ha en fortsatt fin kväll godingar så hörs
vi snart igen!

↠♡↞

Pssst...

Just nu pågår en utlottning på min Facebook sida ( LIVSGLITTER ), 
postern "Family First" i A3 format lottas ut på
 söndag kl 21:00!!!


Join the conversation!

Latest Instagrams

© L I V S G L I T T E R. Design by FCD.